10 Kasım 2008 Pazartesi

Komik Mesajlar

Gecen gün düşündümdü, evet dedim ben seviyorum umarım sende seviyorsundur. Öyle ya kim sevmez ki dondurmayı ben bayılıyorum ya sen.

Dertleşmek istiyorsan 1 tuşla, birisine sarılmak istiyorsan 2 tuşla, eğlenmek için 3 tuşla, mutlu olmak için 4 tuşla, hepsini istiyorsan benim numaramı tuşla

Sen sütlaç kadar tatlı, lahmacun kadar sıcak, çiğ köfte kadar yakıcı, dolma gibi çekici, bulgur gibi asıl ve içli köfte kadar mükemmel birisin...

Mert hava yollarına ait 4260 sayılı sevgi uçağı o güzel kalbinize inmek için izin istiyor. eğer izin vermezseniz bu sevgi uçağı kamikaze dalışı yapacaktır...

Ben seni, son Rondo bisküvimi verecek vede yolculuğa çıktığında arkandan Ülker çikolata yemeyecek kadar çok seviyoyum...

Kız dediğin İstanbul gibi olmalı.Fethi zor,fatihi tek!!!

Akıllı olup dünyanın kahrını çekeceğine deli ol dünya senin kahrını çeksin...

Oturarak başarıya ulasan tek varlık tavuktur...

Türküm, Doğruyum, Çalışkanım, iyi gelirli bir bayanla evlenmek istiyorum...

Saçımı süpürge yaptım elektrik süpürgesi çıktı beni terk etti...

Tanrım kör oldum... Artık kusura bakamıyorum...

Hiç yorum yok: