8 Kasım 2008 Cumartesi

Komik Sozler 2

BU GüZELLLiK,BU ZEKA, BU AKIL, HELE SU ANLAM DOLU GöZLERiN BüYüSü ALLAH BüTüN GüZELLiKLERi BiR YERDE TOPLAMIS. NEYSE KENDiMDEN COK BAHSETTiM SENDEN NABER? :)

DERECEYE GIRMEK IÇIN COK CALISTI AMA ILERI ZEKALI DOPINK ALAYIM DERKEN HASTALANDI VE O DERECEYE DEGILDE DERECE ONA GIRDI...

Soluk boruna akıttıgım an o enfes sıvı faaliyete geçecek ve bu mesajı bitirmiş olacaksın...

cok tatlisin güzelsin,dikkat et arilar yemesin.

ask bir sudur ic ic kudur

su anda her 100 kisiden 35i uyuyor, 10u yemek yiyor, 25i calisiyor, 15i sex yapiyor, 10u araba sürüyor, 4ü ders calisiyor bir tane salakta elinde telefon sms okuyor

ask bir poktur yemeyen yoktur

ARABA ISIK HIZINI GECERSE NE OLUR CEVAP : FARLAR ARKADAN GELIR

seni görünce gözlerim dolar kulaklarim euro burnumda döviz bürosu olur

SEYTANA KÜLAHINI TERS GIYDIRDIM MAKSAT INSANLIK OLSUN

ARANIYOR??? ENDÜSÜK NOTU BES OLAN DERTE ATISMAMIZA IZIN VEREN ILKDERS UYUMAMIZA IZIN VEREN EN AZ 4 DERECE MIYOP GÖZLÜKLÜ BIR ÖGRETMEN ARANIYOR....:)

geçenlerde bitkisel hayata girdim maksat yesillik olsun

bakarsan bag olur bakmazsan bakma lan..!

Sayın abone son dönem faturanız 92.845.268TL dir.Lütfen yarına kadar ödeyiniz.Teşekkürler.

Sayin abonemiz aldigimiz sikayet dogrultusunda bir abonemizi rahatsiz ettiginizi saptadik lutfen abonemizden ozur dileyiniz

Yukarı aşağı salladım sallasım.Bir anda fışkırmaya başladı.Hemen ağzımız dayadım.İşte o gerçek tat.COCA COLA

Hiç yorum yok: