8 Kasım 2008 Cumartesi

Komik Sözler 2

ASK BIR SUDUR,IÇ IÇ KUDUR :)

Seytana adini sordum açmamis gül dedi.Seni seviyorum dedim gülerek manyak dedi.Bi öpücük ver dedim.Etrafina bak dedi.Zorla alirim dedim.Sende o göt varmi dedi...

Ögretmenin vurdugu yerde gül biter.Hiç morarmıs gül olurmu!

üfff yavrum,anam,yalarim,yutarim,döserim..sayin abonemiz lütfen ürkmeyiniz bu telsimin'in motivasyon mesajidir, biz buna cep-taciz diyoruz. Belki baskalarida bu uygulamaya baslar ha nedersiniz fena olmaz degilmi

Her gün agzina al! oksarcasina dudaklarinin arasinda gezdir!zevkin doruklarina ulastiginda dahada hizlan!ve sonraddeye gelince macunu tükür firçayi temizle dis sagligina dikkat et!...

devlet'i osmani ali'de terfi'i temayuzilim irfan ile olmaz ya olacak kuvvetli iltimas ya olacak medeni haz yada olacak delikle temas

dereceye girmek için çok çalişti ama hasta oldu derece ona girdi

gülü seven dikenine katlanır,kaktüs sevenin vay haline........

Ask bir sudur , iç iç kudur , , ,, , Ask bir visne iç iç Kisne...

sen bi afıtabey-i yektasin darende deliksiz. ben o deligin matkab-i ihtiyactan kemiksiz

NIYETIM ACIZANE-I TACIZ ETMEK DEGIL BILAKIS EFKAR-I UMUMEDE NACIZANE BIR MIKIS TEKLIFIDIR.VERECEGINIZ HER MUSPET CEVAP HARABE-I MIKIMIN DERMANI OLACAKTIR.

YÜRÜDÜM OLDUM DEVE GÖRDÜNMÜ ENDAMIMI BENDE TiTEYiM SENSiZ GÜNLERiN ECDADINI FERHAT OLURUM BENDE DAGLARI DELERiM SiRiNiDE TiTERiM SENiDE TiTERiM :))

ERKEKLER NEDEN EVLENEMEYECEKLERI KADINLARIN PESINDEN KOSARLAR KOPEKLERIN KULLANAMAYACAKLARI OTOMOBILLERIN PESINDEN KOSMALARI GIBI

buna kim inanır kadirinanır

Daire kiralayamıyorsan , kare kirala..

Adamın biri araba almak için galeriye gitmiş,, alamayınca kan kaybından ölmüş.

BU GüZELLLiK,BU ZEKA, BU AKIL, HELE SU ANLAM DOLU GöZLERiN BüYüSü ALLAH BüTüN GüZELLiKLERi BiR YERDE TOPLAMIS. NEYSE KENDiMDEN COK BAHSETTiM SENDEN NABER? :)

sen sev seveni seven sevsin seni

ayipsa sakin söyleme ayip edersin

Hiç yorum yok: