8 Kasım 2008 Cumartesi

Komik Mesajlar

- Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlarmış. Onuncu köyden sesleniyorum, Seni çok seviyorum.
- Ben, seninle sonsuzdan gelen iki ışın olup, ince kenarlı merceğin odak noktasında kesişebilme ihtimalini sevdim
- Atalarımız zamanında Orta Asya'dan çıkıp da ters yöne gitselerdi, şimdi Japon olurduk...
- Gecen gün düşündümdü, evet dedim ben seviyorum umarım sende seviyorsundur. Öyle ya kim sevmez ki dondurmayı ben bayılıyorum ya sen.
- Dertleşmek istiyorsan 1 tuşla, birisine sarılmak istiyorsan 2 tuşla, eğlenmek için 3 tuşla, mutlu olmak için 4 tuşla, hepsini istiyorsan benim numaramı tuşla
- Sen sütlaç kadar tatlı, lahmacun kadar sıcak, çiğ köfte kadar yakıcı, dolma gibi çekici, bulgur gibi asıl ve içli köfte kadar mükemmel birisin...
- Mert hava yollarına ait 4260 sayılı sevgi uçağı o güzel kalbinize inmek için izin istiyor. eğer izin vermezseniz bu sevgi uçağı kamikaze dalışı yapacaktır...
- Ben seni, son Rondo bisküvimi verecek vede yolculuğa çıktığında arkandan Ülker çikolata yemeyecek kadar çok seviyoyum...
- Seni, Tc kanunlarının Aşk maddesi gereğince izinsiz kalbime girmeden dolayı ömür boyu kalbime hapis ediyorum...
- Acaba bir yerde oturup konusalım desem....kızar mı..?Yok canım...ya abisi varsa sorsam mı yok yok abisi yoktur...ya varsa..canım olsada nerden görecek sor lan sor ölmezsin,
- Soruyom...Hee ne dersin :)
- Deliye her gün sevgililer günü... Seni deli gibi seven delin...

Hiç yorum yok: